Aglesia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Aglesia

Hier kan je een Manga/Anime spelen. Aglesia de stad waar je dromen waar gemaakt worden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 The Ghostlady

Ga naar beneden 
AuteurBericht
LovelyDragons

LovelyDragons


Aantal berichten : 234
Join date : 23-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in Nederland ^.^'

The Ghostlady Empty
BerichtOnderwerp: The Ghostlady   The Ghostlady Emptywo dec 24, 2008 2:29 pm

The Ghostlady Noahhm5
Ik loop met haastige passen door de onderwereld, op weg naar een klein winkeltje waar ik altijd al mijn magische spullen
haal. Ik ben door mijn kruiden heen en heb nieuwe nodig. Ik loop het winkeltje in en pak alles wat ik nodig denk te
hebben en alles waarvan ik weet dat het bijna op is. Ik loop daarna naar de kassa en betaal alles. Het is toch niet mijn
geld en ik beheers de gedachtes van de verkoopster ook even zodat ik een flinke korting krijg. Tevreden loop ik het
winkeltje weer uit.

Met mijn mandje vol met kruiden loop ik naar een portaal die me terug naar Aglesia flitst. Ik loop direct naar mijn villa
toe en negeer de blikken van jongens die mij aan staren. Straks ga ik misschien nog wel wat spelen, nu moet ik eerst
mijn boodschappen opruimen. Als ik eenmaal bij mijn villa ben flits ik mezelf naar binnnen en ruim alle kuideren op hun
juiste plek op. Gelijk komt mijn trouwste geest op me af, Nuka. Hij vraagt of hij nog iets moet doen, maar ik schud mijn
hoofd. Nee, Nuka mag vandaag wel een dagje vrij nemen om het zo te zeggen. Ook al kan hij niet veel doen, hij moet
namelijk in de buurt van de villa of mij blijven, net zoals alle andere geesten.

Ik ben van plan om naar buiten te gaan en Nuka gaat gelijk mee om te beschermen. Hij verdwijnt in mijn handpalm, ik
grijns vrolijk. Want het zo overduidelijk dat Nuka alles zou doen om mijn te tevreden te houden en op die manier heb ik
macht over hem. En als ik naast duisternis nog ergens van houdt is het macht.. Macht over andere wezens..
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Ghostlady
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Aglesia :: The Game :: Aglesia-
Ga naar: