Aglesia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Aglesia

Hier kan je een Manga/Anime spelen. Aglesia de stad waar je dromen waar gemaakt worden.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 The battles always choose

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
LovelyDragons

LovelyDragons


Aantal berichten : 234
Join date : 23-12-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in Nederland ^.^'

The battles always choose Empty
BerichtOnderwerp: The battles always choose   The battles always choose Emptydi dec 23, 2008 11:20 pm

The battles always choose Nerwinec5
Het is s'Avonds laat ik loop rond op straat, deze tijd van de dag vind ik het, om de simpele dat het nu het rustigs is. Ik
houd niet van drukte, nooit gedaan ook. Om eerlijk te zijn haat ik drukte, want in die drukte zitten er altijd een paar lage
wezens die je onder uit proberen te halen. Bij is dat te vaak, te veel gebeurd en daarom vermeid ik nu contact. Het enige
wezen waar ik nog contact mee heb is mijn tijger Alina. Ik weet dat zij de enige is die mijn nooit zou verraden. Alleen aan
haar zou ik mijn onbeschermende rug tonen, voor alle andere wezens ben ik ondringbaar fort met een muur van ijs er
om heen. Ik weet dat ik dat ook uit straal en dat daarom de wezens contact met mijn vermijden. Ik ben daar blij mee,
dan hoef ik ze namelijk ook niet af te wijzen als ze op me af komen.

Ik sta stil als mijn neko-oren iets op merken, verder op komt er een geluidje uit een steegje. Ik loop er op af en zie gelijk
dat het steegje helemaal donker is, maar door dat ik deels een kat kan ik makkelijk in het donker kijken. En wat ik zie is
alleen maar een kat die aan het spelen, niks gevaarlijks.. Dat ik het zo snel heb opgemerkt komt door mijn gave.. Ik
beheers het geluid. Okee, beheersen is een verkeerde woordkeuze, ik kan met het geluid spelen en hoor alles wat er om
me heen gebeurd veel scherper dan iemand anders. Mijn andere gave is dat ik schaduwen kan beheersen. Dit kan ik wel
beheersen noemen, want ik kan het bewegen, wezens er mee vast zetten en ik voel het als er een schaduw mijn kant op
komt. Door deze twee gaves weet ik altijd precies wat er in mijn omgeving gebeurd en hoef ik niet bang te zijn voor een
plotseling aanval, maar wezens die eerst op je gevoelens gaan in spelen en dan terwijl je slaapt je pijn gaan doen.. Die
aanvallen kan ik niet zien aan komen.

Ik zucht en wil weer verder lopen, als ik een nieuwe schaduw voel, ook hoor ik voetstappen. Ik draai me om naar de
goede richting en kijk de persoon. Ik vraag me af of wat hij/zij nog s'avonds laat op straat te zoeken heeft. Maar zoiets te
vragen? Nee, de enige rede waarom ik nog blijf staan is omdat ik wil weten of dit persoontje kwaad in deze heeft. Zo niet,
dan loop ik weer verder. Zo wel, dan kijk naar hoe gevaarlijk dit persoontje kan zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianrhod
Admin
Arianrhod


Aantal berichten : 563
Join date : 22-12-08
Leeftijd : 35
Woonplaats : België

The battles always choose Empty
BerichtOnderwerp: Re: The battles always choose   The battles always choose Emptydo dec 25, 2008 1:26 pm

gereserveerd voor een char die ik nog ga aanmaken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://aglesia.actieforum.com
 
The battles always choose
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Aglesia :: The Game :: Aglesia-
Ga naar: